HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

Unalomszülötte+Deák

_,,Anna,,_ 2010.04.05. 20:27

Igen nem írtam tudom, nem volt kedvem na meg időm sem, vagyis lehet hogy volt na de ez a ki a faszt érdekel? Szóval a szombat mint említettem sztórnóvá vált egy gondolat alatt miszerint én nem akarok szemüveges gót kapafogú srácokkal partizni mert úgyis csak ülnék és szenvednék és 5 percenként kijelenteném hogy most elmegyek. Úgyhogy életbe lépett a B terv és Ráhelle kültünk Gödör mellé, aztán egy kis ismerősi társaság kovácsolódott szép lassan körénk majd be****tunk mint atom és... Na igen fél éve nem fordult elő azthiszem megbocsátható tény. Szóval Combichrist átírva magamat és Récset idézve"Sex Jack Daniel's and industrial" Szóval kicseszett jól éreztem magam.

Vasárnap erőteljesen másnap volt, s menni kellett családi izébizére, ott voltak jó sokan szépen nézhettem ki. Megkaptam a hogy nézel ki unokahúgom? menten kitagadlak meg a predátor jelzőt. Kaja dögivel aztán go haza s alvás. Ma meg apám bejött reggel hogy kelj fel locsólok. Na mondom nem vagyok itthon, késő már szóltak. Akkor nem megyek le. Végül nem mentem le ezekért az ünnepekést valahogy nem rajongok. Ma pedig nyugodtam Kiolvastam a Lady Elizabeth-et és rájöttem hogy a látásra 4-500 oldalasnak ítélt könvy valójában 700 valamennyi. Kapta, húsvéti csokit azt majszolom megyek filmet nézni és nem elfelejteni, hogy a twilight true!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr681897120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása