HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

Blog-

_,,Anna,,_ 2010.03.31. 22:56

Ma egy igazán mozgalmas, ámdebár kellemes napom volt. Igaz fárasztó, mivel 10 kor indultam itthonról és 10 kor értem haza, na de azért jó volt. Dodómmal elmentünk vásárolni vagyis hát inkább elvitt magával hogy segítsek neki( megjegyezném hogy mindenre csak bólogattam főleg a babakék meg rózsaszín pólokra) szóval minden boltban kb másfél 1 órát töltöttünk el, és nagyon elfáratdam már az első boltnál de szerencsére mire a mammuttól a westend végéhez értünk már ő is el fáradt. De azért pozityv oldala is volt ennek az egésznek mivel vettem magamnak egy rövidnacit meg egy felsőt. Majd miután vége lett a shoppingolásnak taliztam kriszel hogy vegyek heggesztő szemüveget, jó igen sokan mondták belátom nem lehet kapni sehol úgyhogy nemsokára meg lessz rendelve. Még egy jó hír hogy 11.990 helyett 11.000 ért láttam kontaktlencsét uh egyre jobb a dolog. Na szóval kiültünk kicsit deákra Kriszel aztán mentem moszkvára talizni Pétivel. Aztán vele vissza mentem Deákra ahol talalkoztunk Benjoval, Mikivel, meg a Lucával. Majd beültünk a STAR KEBAB ba, nemtudom miért írtam nagybetűvel, szóval oda, ahogy beléptem megpillantottam Dorkát, jippi volt nagy örvendezés. Kajastb... Majd később mentünk vissza De aztán hirtelen valaki a nyakamba ugrott a metrónál, Csőri volt az Ábelel, meg Nikivel, meg Misivel. Aztán kiültünk picit a Gödör mellé majd Miki Én Péti Benjo felmentünk Pétihez mert igencsak kecsegtető komló ajánlata volt. aztán jött még oda a Horvi volt hangulat meg vizipipa meg: Horvi miért nem nyeled le a nyálad? Mert ez turha. Aztán jól megkínoztak (megcsikiztek). Szenvedtem jó sokat. Aztán hazajöttem végre itthon vagyok és olvashatok, tudom ezt mindíg leírom de néha elalszom vagy tovább kokulok. Szóval ez van.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr191885578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

heny_vagyok 2010.04.01. 15:52:34

hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P
süti beállítások módosítása