HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

Ha nincs más, jön a mult.

_,,Anna,,_ 2010.02.28. 15:33

Az az igazság hogy nem bírok magammal és annyira unatkozom hogy nem bírok nem írni de ne agódjatok nem lessz annyi időm hogy minden nap írjak. Gondoltam felhozok egy jó kis témát ami sokunkat érint a BKV!!!. Pénteken utazgattam szép nyugodtan a 22-es buszon és mire leszálltam agyon áztam. Hihetetlen hogy a busz beljesében is el lehet ázni, olyan volt mintha nem is lenne teteje a busznak. Na hát ennyit a BKV buszok minőségéről.   

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr541797202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csőőri 2010.03.01. 20:16:05

öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!!
:D
(LL)
puxx
és rakd már fel!!
süti beállítások módosítása