HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

Always

_,,Anna,,_ 2010.06.25. 00:39

Mindíg megvan a maga évszaknak, és napszaknak a maga szépsége. Ilyenkor hangulattól függően sírunk, vagy boldogok vagyunk vagy szomorúk és a szép dolgok álltaláb felerősítenek mindent. Sokan azon problémáznak oktalan, hogy más embertásra nem kedveli vagy nem tiszteli eléggé. Ha ezt is mutatjuk neki még jó hogy ezt gondolja! Nekem mindíg is elég volt hogy magammal kivoltam békülve és tudtam az igazat. Boldog voltam úgy, sőt még az is vagyok. Üzenet a földakókhoz: Ne vesztegessétek vitákkal az "időt"! http://picisziv.freeblog.hu/files/time_by_Vive_Le_Rock_326.jpg

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr152108152

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása