HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

Na minek a napja van ma?

_,,Anna,,_ 2010.03.23. 20:08

 

 Hát annak a napja hogy késza műrasztám!! Ezaz felhőtlen lenne a boldogságom ha nem kellet volna lemondanom a szuper olcsó műkörmöst node sebaj ilyen az élet. Nos a hajam visszaszámlálása ezennel megszűnt. Képek majd lent. A cipő nem érkezett meg ugyan csak a változatosság kedvéért. Késztetést érzek hogy valakit felboncoljak wáá, idegroham segáz. Ma Raszta után kimentem Milibe Ráhelékhez ott kaptunk ingyen redbull-t^^ szuper volt nagyon is. Szerválnom kell egy pasit gyorsan, nagyon unalmas és magányos így:( 

éne

webcamos

 

 

 

 Ma pedig a gyapotszedők érdekfeszítő munkájáról fogok kiselőadást tartani.


háhááá nemis!!! megint át lettetek verve. lassan kezd a szokásommá válni. Na mind egy. Szóval most megdoblak titeket pár vicces képpel.

 

Az első kép: Ez valami vicc? okés hogy nekem a vékony pálcika csávók jönnek be de ez tényleg undorító!!

http://www.intarzia.eu/newspix/b3064bfb8b7f0ba46a1f1971ad05a2d4.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Második kép: Percekig gondolkoztam miez, de nem tudom.

http://www.sakraft.hu/wp-content/uploads/2009/10/h1N1-humor.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A képekből mára ennyi.

Úgy döntöttem hogy apránként novellák fognak felkerülni a blogra. Hogy miért? Nemtudom. De Most fel is teszek egyet hogy mégse a levegőbe beszéljek. Ne tévesszen meg a cím senkit.

 

Az Én ajándékom

 

Emlékszem egy szép reggeli napon történt, harmat cseppek csillogtak a leveleken és a családom még mellettem aludt. Gondoltam ajándékozom egy kis reggelit a gazdáimnak így, tojtam pár tojást. Kicsit kiültem a napra és vártam, hogy fel kelljen a világ. A gazdáim kinyitottál a hálószobájuk ablakát, örömmel töltött el. Tudtam nem sokára ételt kapok, és remélhetőleg ma nem utazik senki. A szebbik gazda jött kesztyűben ezért elszomorodtam, ma utazik valaki. Bejött hozzánk és körülnézett, szánalommal tekintő szemével rám nézet és sóhajtott egyet. Majd elindult felém. Megijedtem, elkezdtem rohanni, de nagy erővel kapták el a nyakam. Zsivaj minden honnét, a család ordít. Össze visszacsapkodtam a szárnyaimmal, de sírásom nem hatott meg senkit. Lenyugodtam és arra gondoltam lehet, találkozom azokkal, akik már elutaztak. Senki sem tudja, mit történik, ha elmegy valaki. Néhányan azt beszélik, egy nagy kertbe kerülünk, de van, aki azt mondja fel falnak minket. Egy fehér vödröt láttam a betonon vízzel teli mellette fénylő, de félelmetes valamik. Jobban megszorította a nyakam, már eléggé fájt. Mi történik most? De választ nem kaptam senkitől. Hirtelen éles fájdalmat éreztem a nyakamon, nagyon fájt. Ez lenne a híres utazás? A ház mögött elvágták a torkom pedig minden reggel adtam ajándékot. Nem baj, fogyasszanak egészséggel, ennél nagyobb ajándékot már úgy sem tudtam volna adni.

 

 

Alcím: Egy Csirke ajándéka.

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr131863360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása