HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

"betegen" de élve .Miért kell mindíg várnom?

_,,Anna,,_ 2010.03.18. 11:57

Hát még 5 nap van s cipő sehol, de ne agódjatok ha kész lessz minden már nem fogom nap mint nap leírni. Igen az oldal még mindíg változtatások alatt van na de nemsokára kész lessz remélhetőleg holnap, ha nem akkor csak a jövő héten. Nos hát beteg vagyok, mármint tegnap haza jöttem a suliból miszerint szarul vagyok de a mait inkább csak lustaságra fognám. Gyűlölök felkelni fél7 kor, a halálom. Ja igen, nem elfelejteni hogy kékyuk-ban szombaton XOTOX koncert tessenek eljönni mert biztos hogy nagyon szuper lessz. De tényleg. Olyan rohadt sok minden hiányzik mostanában az életemből hogy üreges lettem, nem akarok szivacs lenni, ezért elkezdtem ezennel betömni a réseket. Ezazz taps mindenki örül jee SOK sikert. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr141849368

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása