HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

Blog.

_,,Anna,,_ 2010.03.05. 19:48

A mai buli elmarad, számomra, ezt kb reggel fél 9-kor tudtam meg és Csőri is lemondta a talit uh szuper, péntek este itthon punnyadok. De nem szabad szomorkodni, holnap yuk-ban industrial party de arra már ha törik ha szakad elmegyek és elrángatok magammal valakit. Egész nap ideg roncs voltam, nem is végződhetett volna rosszabul a nap. De legalább kifizettem az előleget a műrasztámra, és 23.-án mehetek vagyis az nap kész lessz. A cipőm még mindíg nem jött meg csak a megszokás kedvéért. És ha már ma minden el van baszva térjünk át arra hogy szerény véleményem szerint a margit hidat még 20 évig fogják építeni ha csak Pista bácsi dolgozik rajta, de legalább el mondthatom hogy meg éltem ezt is. Úgy volt hogy már 2010 ben átadják de csak 2011 júniusában, persze az is csúszni fog ahogy ismerjük ezeket a felujtásokat. https://m.blog.hu/ep/epitos/image/margithid/margithid014.jpg

Anyám ufo mániája megint előjött. Felrohant hozzám kilépett mindenböl és megmutatott valami honlapot hogy el fog pusztulni a föld. El kellene tiltani ezektöl a világ vége filmektöl. Utáljára ezt a 2012-t látta hetekig beszélt róla hogy 2 év múla meghalunk. Parádés.

 

Most voltam barátnőmmel sétálni itt pátyon a hegyen hát gyönyörű volt, hozta három barátnőjét aztán jól rájuk ilyesztettünkXD. Megyek majd át horror film estet tartani. Most haza ugrottam kajálni aztán majd hívnak.    Na további szép estét mindenkinek és holnap jó bulizást ;) .

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr981812281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása