HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

Hoppááá

_,,Anna,,_ 2010.07.22. 21:17

Elnézéseteket kérem de fáradtságom odáig terjed lassan hogy írni sem vagyok hajlandó, mint észrevettétek pár hete, de ezen ahogy tudok változtatok és remélhetőleg újra virul mindegyikőtök feje ha elnézelődtök ide. Szóval mi is történt velem hova tűntem? Mivel itt sem s máshol sem voltam igazán megtalálható. Dolgozom és mégtöbb pénzt kapok mint hittem úgyhogy nem is oly sokára( de erröl psszt!) levágatom vörös loboncomat és lehetségesen kis szín is változik vagy hogy s mint.

 

 
chainsaw_killer_bunny_1.jpg Chainsaw Killer Bunny image by mike64_1964

Bulikba sem járok-miért? Egyrészt mert nincs kedvem sem energiám ez a fő ok, másrészt van jobb dolgom is mostanság, harmadrészt kilőttem a barátaimatXD. Kevesen maradtatok sziveim, de a régiek az igaziak! Respect nektek mind!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr342169485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása