HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

Tegnapestee.

_,,Anna,,_ 2010.04.18. 12:28

Egy telefonra felkaptam magam és 8kor elrohantam deákra csak úgy hogy basszusmár.  Meglepiként rátörtem Ráhelékre meg pár arcra. Szóval volt nagy meglepiiiii, mert aztmondtam nem megyek sehová. Aztán haza jöttem és alukáltam. És ma, ma is alszom, kockulok és olvasok muhhahhhahhha. Mára ennyi és lehet egy jó ideig nem írok mert mint mondottam van pár problem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr511931324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása