HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

Blogg

_,,Anna,,_ 2010.04.17. 19:17

Elnézést mindenkitől hogy nem írtam jó pár napig, de teljesen mással voltam elfoglalva és kis zűrzavar keletkezett amit még nem sikerült helyre hozni, de buzgón egyengetem a boldogságom ne tessék aggódni, nagyon súlyos. Szóval hogy mi is történt ez alatt a pár nap alatt nem emlékszem noha nem voltam részeg, most semmi sem jut eszembe csak az hogy tegnap deákon ültem egy darabig aztán hajazöttem. Ma pedig family party volt itt nálunk és itt volt a nővérkém akit nagyon szeretek, habár elég ritkán látom, mert megszületett az immárom 22hónapos kisfia aki nagyon aranyos, bár az elején nem igazán szerettem, olyan kevésszer láttam így is, most egyáltalán nem lessz rám ideje. És így is lett. Ritkán egy telefon és évente egy kezen megszámolható találkozás. De mostmár egészen kihevertem és elfogadtam hogy mi a helyzet, és bele törődtem ha lehet így mondani. Egy kis törpének sokkal nagyobb szüksége van rá mint nekem. Elvittem sétálni az utcában, babakocsiban hogy elaludjon amíg Andi(tesóm) beszélgetett pár szomszéddal akit rég látott már. Egészen furcsa érzés volt, olyan békés, szóval jó volt, és elaltattam ügyesen, okosan. Behatárolatlanok a napjaim, vagyis nem tudom mi fog történni holnap vagy hétfőn. Valószínüleg vagy deákon leszek vagy itthon, köztes dolgot jelenleg nem tudok elképzelni és ez elég aggasztó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr911929869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása