HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

Sárdobálás szavakban.

_,,Anna,,_ 2010.04.01. 21:23

Szóval mint gondolom sokan hallottátok Robert Pattinson magyarországon forgat. Nem egy embertől és nem kevés ideig hallotam hogy mennyit állt ott és láthatta a nagy szerelmét. Hát én javaslom menjünk és dobáljuk meg jó kakis avagy műkakis avagy csokis tojásbombákkal és fussunk el majd kuncogjunk és örüljünka  fejünknek. Elnézést kedves Alkonyat rajongók, de Edward Cullen szerepe SZAR. Bátran kijelentem, nem kell papmogni ugyanis olyanról nem mondok ítéletet amit nem ismerek. Igenis végig olvastam az összes részt és igazán...

Egyszóval jó hogy gépen olvastam és nem költöttem rá pénzt.

http://1.bp.blogspot.com/_Dj8t43MxgL8/S16qQ7TVAbI/AAAAAAAADJ4/eS0-5V2FM_A/S1600-R/edward+cullen.jpg Kéremszépen tinijánykák, ez az ember se nem helyes, se nem sexy se nem igazán jó színész. Elmaradt kis agyam nem fogja fel miért éri meg órákig állni egy kordon mögött hogy pár másodperce lehessen látni. Ha alkotott volna valami igazán tiszteletreméltót még megérteném, mondjuk ha ő írta volna vagy akármi de, nem.

Szóval ezennel alapítok egy Edward Cullen anti fan club-ot. Dobáljuk meg együtt műkakis tojással.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr941887925

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása