HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

Xotox tegnap és ma.

_,,Anna,,_ 2010.03.21. 19:11

Nos aki kihagyta a xotox-ot tegnap az egy mókuspöcök ahogy megbeszéltük ráhellel faszbook-on. Igazam volt tényleg nagyon jó volt, tánci meg minden Wáhh:D. A tegnapi nap 6 kor taliztam Csőrivel lementünk picit kontrollba aztán 8kor taliztam RáhelNikyZitá-val és mentünk. Zita kedvesre szokásához híven 50 percet vártunk úgy hogy elhatároztam legközelebb ostorral fogom csapkodni hogy öltözzön már. Aztán mentünk Zita haverjaival találkozni ott álltunk kékyuk előtt kerestük őket és néztük hogy melletünk van pár ember de azok nem ők, gondolván nincsenek itt elmentünk kisboltba aztán felhívtak hogy mégis hova megyünk itt állunk melletükXDD. Sötét volt na:D. Vártunk másokat aztán 11 körül bementünk minden jóvolt jeeee. Jönnek a képek, figyelem a minőség nagyon TRÉÉ. Ma végre végig néztem az összen NANA anime-t. Sokkal jobb befejezésre számítottam de nem volt rossz.


Ez a kép tökéletesen bemutatja picsa pózolós oldalam.

picsulás 
yuk-ban

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A négyekXD.

mindenki 
elővette kivéve aki elhagytaXD

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ráhellell

withrécs

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr681857335

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása