HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

WTF?*-----

_,,Anna,,_ 2010.05.03. 20:22

Most egyes emberekhez fogok üzenetet intézni, és köz szemlére is teszem. Szóval ma hallotam egy olyan hírt miszerint én nem is vagyok igazi cyber goth, csak mű vagyok. Hát kéremszépen először is. NEM vagyok cyber goth és sohasem voltam, sohasem kategorizáltam be magam szóval szarkeverők kapjátok be! Leszarnám a helyzetet ha nem mocskolnák be egyesek a nevemet amit sajnálom, de nem hagyok. Rágalmakat sem fogadok el, álltalában beszívom a dolgokat de ez most már nem olyan vicces. Ezennel üzenem minden olyan embernek aki nem ismer de ő tudja milyen vagyok hogy NEM vagyok cybergothhttp://www.bioport.hu/hirek/allatihirek/fotok/gorilla01-bristolzoo.jpg. Úgyhogy nincs is mit imitálnom.

Szóval most egy kellemesebb téma. Voltam ma az állatkertben kedves Ráhelemmel és az enyhén abbbbbbeeerrrááállt osztályával. De jó volt:D. Láttam egy csomó állatot, úgy viselkedtem mint egy hat éves, szóval élveztem:D. Aztán elvittem a hajamat megcsináltatni, igen leszedtem:(. Beültünk Gödörbe aztán go home. Eseménydús nap volt, leszakadt a lábam. 

 

 

http://fc03.deviantart.net/fs8/i/2005/291/9/c/Toxic_Shooting___Toxxxy_3_by_drmarten.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr691972057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása