HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

Március 15

_,,Anna,,_ 2010.03.15. 20:14

Hát egészen jól telt a március 15. Kajáltam itthon jó sokat aztán elmentünk szentendrére. Ott fagyiztunk meg még kajáltunk aztán séta, gyors nagyi látogatás és haza. 

szentendrén

én

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Március 15

 

Jó pár éve, szüleimmel sokat jártunk március 15 ünnepségekre, mindíg lovagoltam meg kaptam nyalókát stb. Egyszóval jól éreztem magam bár már akkor sem értettem minek pattognak emberek össze vissza amikor engem csak a pony lovaglás érdekel. Az ország jó sok pénzt fizet a koreográfusoknak akik betanítják a táncot amit kb senki sem élvez. Hát szuper. Ma pedig ez az ünnep inkább politikai felvonulás volt mint sem ünnep. Természetesen tüntetők zavartak meg megemlékezéseket. Ja és hogy kerek legyen a kép Magyar ellenes tüntetés volt Kolozsváron. Hát kéremszépen köszönjük. Egyre jobban szét esik a föld, magába ölelve ezt a kis országot, ami már elkezdett darabokra hullani. Pedig milyen szuper lenne ha nem politikai megemlékezések lennének tüntetéssel, hanem póny lovaglás meg játszóház meg minden szuper szórakoztató dolog és nem Orbán meg a többi beszéde soksoksok füttyszóval meg fúj al. De hát ez van.

 

Ja és nem elfelejteni hogy 8 nap van hátra a műrasztám elkészítéséig, és ezen a héten elméletileg már megérkezhet a cipőcském^^.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr331842213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása