HTML

AnnaHazard

nyünyünyü

Friss topikok

  • Sztatty: program mára legyen, hogy felmész a youpost.hu ra és posztolsz egyet:))) (2010.12.17. 17:53) Program mára!
  • lord of terror: szép kis creeper:Dsanyi is ienre vadászik csak vagy nincs vagy ku*va drága. (2010.04.29. 20:51) Neew
  • heny_vagyok: hehheeee szegény annácska,ideoda rohangált jaaj.: P (2010.04.01. 15:52) Blog-
  • csőőri: öhhömmm már 20.15 van hol a foto megmondtam h nem leszel kész nyolcra!!! :D (LL) puxx és rakd már... (2010.03.01. 20:16) Ha nincs más, jön a mult.

Linkblog

Tulipán virágzás , legendáskodás.

_,,Anna,,_ 2010.03.13. 22:45

A szülinapom nem igazi szülinap ha nem virágzik a tulipán, nálunk a ház előtt nagyon sok van belőle de mindíg is el szomorított ha nem volt. Április 10 mindjárt itt van de kezdek félni mert alig pár centit bújtak ki eddig. És ha most valaki azt meri hinni hogy ez tényleg ekkora probléma nagyon téved. háhá át lettetek verve nagyon kis gonosz vagyok.

Már csak 10 nap van hátra a hajamig. Ma voltunk unokahugoméknál és a nehezen megkeresett hajbavalók végre jó helyre kerültek. Szét kajáltam magam valami orbitális szinten. Tegnap voltam Controllban és Bandinak köszönhetően nagyon szuperül éreztem magam.

 withbandi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma unokatestvéreméknél elég érdekes dologra bukkantam.

Xd

úgy hogy nevettem egy jót majd lefotóztam, és elhatároztam hogy meg szerzem ezt a könyvet valahogy mert haláli a borítója.



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Legenda vagyok című film kritika.

 

 

Hát elég érdekes egy film, sokkal jobbra számítottam. Akik a borítón szerepelnek személyek a végére mind meghalnak. Persze ebben a filmben is eljátszák jó ameriaki módjára, hogy mindjárt széttépik a zombik http://www.firstshowing.net/img/i-am-legend-bigposter.jpgde egy kis késsel a lábában képtelen felállni és a földön csúszik majd amikor megtépik a kutyáját rájön hogy fél lábon is tud ám pattogni. Vannak benne igen csak szomorú részek, a vége természetesen happy end, vagy mégsem? Hát megmenekül az emberiség de a főszereplő meghal. Nézőpont kérdése. Egy világ vége film nem lenne teljes zombik nélkül? A vírus ellen persze megtalálja a csávóka az ellenszert de meghal, feláldozza az életét. Csak mint minden filmben hogy legyen benne valami igazán tragikus. Nem is szólhatott volna másról, és nem is végződhetett volna másképp. Valahogy megpróbálták bele tenni az őrületet, amikor a bábukkal beszél az ember, több kevesebb sikerrel.

Na hát ennyi lenne mindenkinek szép álmokat. És teljen jól a március 15. én itthon fogok punnyadni és kockulni. hahhhahhha.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://banna.blog.hu/api/trackback/id/tr971837777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása